Your search results

Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami

Zapraszamy na naszą nową stronę internetową dedykowaną zarządzaniu i administrowaniu nieruchomościami, którą uruchomiliśmy chcąc podkreślić rolę tych usług w strategii naszej spółki. Na stronie poza sprawami związanymi z bieżącą działalnością znajdziecie także Państwo BANK WIEDZY – materiały poradnikowe związane z administracją i zarządzaniem nieruchomościami. Mamy wiedzę i chcemy się nią z Państwem dzielić!

AI Zarządzanie

 

Od 2002 roku zarządzamy i administrujemy nieruchomościami przez nas wybudowanymi. Z czasem rozszerzyliśmy usługi zarządzania oferując je podmiotom zewnętrznym. Zdecydowana większość wybudowanych przez nas budynków jest zarządzanych przez nas od samego początku.

Stawiamy sobie wysokie wymagania w zakresie respektowania praw właścicieli lokali, transparentności i zasadności kosztów we wspólnotach mieszkaniowych. Dysponujemy profesjonalnym zespołem specjalistów z różnych dziedzin, którzy czuwają nad jakością naszej pracy. Jesteśmy firmą w której  osobiste zaangażowanie właścicieli i pracowników jest gwarancją skuteczności działań. Działamy w oparciu o najnowocześniejsze systemy informatyczne. Mieszkańcom wspólnot, którymi zarządzamy gwarantujemy pełną dyspozycyjność oraz otwartość.

Powierzając nam zarządzanie nieruchomością, otrzymują Państwo  gwarancję kompleksowej i profesjonalnej obsługi. Naszym celem jest powadzenie spraw każdej ze wspólnot w sposób nie tylko staranny i właściwy, ale także rzetelny i profesjonalny. Nasze usługi zarządzania oparte są na wieloletnim doświadczeniu, wiedzy i przejrzystości.

Misją naszej działalności w  przedmiocie – zarządzanie nieruchomościami jest podnoszenie standardów nieruchomości w ramach możliwości finansowych wspólnoty, które systematycznie poprawiamy dzięki efektywnemu i gospodarnemu działaniu. Pragniemy, aby zarządzane przez nas nieruchomości były naszą wizytówką, która będzie rekomendowała innym potencjalnym kontrahentom współpracę z nami.

Powyższe usługi świadczymy poprzez wykwalifikowaną kadrę pracowników oraz w oparciu o narzędzia i standardy, których celem jest zapewnienie transparentności prowadzonych przez nas działań, bieżący dostęp do informacji przez członków wspólnoty mieszkaniowej oraz partycypacji w aktywnym życiu wspólnoty jak największej liczby członków. Wysoką jakość naszych usług jesteśmy w stanie potwierdzić referencjami  zarządzanych przez nas wspólnot. Posiadamy licencje zawodowe zarządcy nieruchomości i obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.

 

Oferta

Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami

W trosce o komfort i wygodę naszych klientów oferujemy kompleksowe usługi w zakresie zarządzania i administrowania wspólnotami mieszkaniowymi, doradztwa, obsługi technicznej i księgowej.  Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów jesteśmy gotowi do objęcia funkcji zarządu powierzonego. Zadbamy o każdy szczegół i przyjmiemy pełną odpowiedzialność za prowadzenie spraw wspólnoty.

Jako profesjonalny zarządca nieruchomości stawiamy na wysoką jakość świadczonych przez nas usług. Nasza długoletnia obecność na rynku nieruchomości i zdobyte doświadczenie umożliwiło nam rozpoznanie najtrudniejszych problemów, z jakimi na co dzień zmagają się właściciele nieruchomości oraz wyszukanie dla nich optymalnych i satysfakcjonujących rozwiązań.

 

Zakres świadczonych usług

  • Weryfikacja stanu prawnego i faktycznego nieruchomości. Odbiór budynku  wraz  z  infrastrukturą od  poprzedniego administratora przy współudziale Zarządu Wspólnoty.
  • Prowadzenie i aktualizacja wykazu lokali oraz właścicieli lokali.
  • Prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wspólnej wymaganej przez przepisy prawa
  • Zlecanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne zgodnie z  wymogami  prawa
  • Wykonywanie bieżących napraw i konserwacji. Sporządzanie umów z wykonawcami robót i usług, nadzór nad ich realizacją, dokonywanie odbiorów prac z udziałem inspektora.
  • Utrzymanie w  należytym  porządku  i czystości  pomieszczeń, urządzeń  w  budynku,  służących  do  wspólnego  użytku  właścicieli   lokali  oraz  terenu  całej nieruchomości.
  • Usuwanie awarii i ich skutków na nieruchomości wspólnej.
  • Zapewnienie dla nieruchomości wspólnej dostawy energii elektrycznej, wody, gazu, odprowadzenie ścieków i  wywozu  nieczystości  stałych. Zawieranie umów z dostawcami mediów i nadzór nad ich realizacją.
  • Prowadzenie księgowości i sprawozdawczości.
  • Prowadzenie rachunku bankowego Wspólnoty.
  • Sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego.
  • Rozliczanie kosztów mediów na poszczególne lokale.
  • Przygotowywanie projektów planów gospodarczych (w formie planu rzeczowo-finansowego) i korekt tego planu, a także jego rozliczeń w tym przychodów i wydatków z funduszu remontowego.
  • Przygotowanie projektów uchwał, regulaminów, umów z kontrahentami.
  • Przygotowywanie i zwoływanie, a także obsługa zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej.
  • Ubezpieczenie budynku od ognia i innych zdarzeń losowych oraz Wspólnoty od odpowiedzialności cywilnej. Prowadzenie postępowań dot. likwidacji szkód z polisy ubezpieczeniowej wspólnoty.
  • Reprezentacja Wspólnoty na zewnątrz przed osobami fizycznymi, prawnymi, organami administracji państwowej i samorządowej.
  • Troska i dbałość o interesy Wspólnoty Mieszkaniowej. Kompleksowa obsługa spraw związanych z wynajmowaniem na cele prywatne i komercyjne wolnych pomieszczeń Wspólnoty, miejsc pod reklamę. Pobieranie i windykacja opłat należnych od Wynajmujących.
  • Wydawanie zaświadczeń właścicielom lokali.
  • Windykacja opłat należnych od właścicieli lokali w trybie pism do dłużników oraz przekazywanie spraw do kancelarii prawnej w celu przygotowania postępowania sądowego za akceptacją Zarządu Wspólnoty.

 

Zachęcamy do kontaktu i nawiązania współpracy z nami.

Ze swej strony zapewniamy, iż dołożymy wszelkich starań, aby spełnić Państwa oczekiwania i zapewnić prawidłowe funkcjonowanie Państwa nieruchomości.

 

Piotr Tadeusz

Prokurent

Dyrektor ds. Finansowych i Administracyjnych

Licencjonowany Zarządca Nieruchomości

tel. 510 000 834

piotr.tadeusz@ai.poznan.pl

 

Paweł Piaszyk

Administrator nieruchomości

tel. 601 798 972

e-mail: piaszyk@ai.poznan.pl

 

Julita Baszewska

Administrator nieruchomości

tel. 603 204 005

e-mail: baszewska@ai.poznan.pl

 

 

Zarządzanie i obsługa najmu mieszkań

Zajmujemy się kompleksowym zarządzaniem i obsługą najmu mieszkań na terenie Poznania. Zakres naszych usług jest dostosowywany do indywidualnych potrzeb każdego klienta – od poszukiwania i szczegółowej weryfikacji potencjalnych najemców, po ich rozliczanie, załatwiane wszystkich spraw formalnoprawnych oraz regularne kontrolowanie stanu nieruchomości.

Naszą ofertę kierujemy do prywatnych właścicieli mieszkań oraz  do  inwestorów, którzy posiadają nieruchomości przeznaczone na wynajem i z różnych powodów preferują powierzenie obsługi najmu specjalistom.

Jeżeli masz mieszkanie na wynajem i ……

  • stoi ono puste, lub użyczasz je rodzinie i znajomym bez korzyści finansowych
  • nie masz czasu na zajmowanie się sprawami najmu
  • mieszkasz daleko od nieruchomości
  • brakuje ci doświadczenia i wiedzy w kwestiach formalnoprawnych
  • masz kłopoty z najemcami (opóźnienia w zapłacie czynszu, niszczenie mieszkania),

powierz opiekę swojego mieszkania profesjonalnej firmie.

 

Zakres świadczonych usług:

  • Inwentaryzacja mieszkania, przygotowanie zdjęć i opisu mieszkania
  • Analiza lokalnego rynku nieruchomości i wycena stawki czynszu najmu
  • Przygotowanie atrakcyjnej oferty wynajmu mieszkania i jej publikacja (portale internetowe, social media, ulotki)
  • Prezentacja mieszkania
  • Szczegółowa weryfikacja potencjalnych najemców
  • Kompletowanie niezbędnych dokumentów, załatwianie wszelkich formalności związanych z umową najmu
  • Podpisanie umowy najmu
  • Przekazanie mieszkania najemcy i spisanie protokołu zdawczo-odbiorczego
  • Bieżąca komunikacja z właścicielem i najemcą
  • Regulowanie płatności za mieszkanie
  • Rozliczanie najemców
  • Monitorowanie płatności i windykacja zaległości
  • Rozliczanie podatków
  • Rozwiązywanie bieżących problemów (awarie, usterki)
  • Regularne kontrole stanu technicznego mieszkania i jego wyposażenia
  • Zawieranie umów ubezpieczenia mieszkania od zdarzeń losowych oraz odpowiedzialności cywilnej. Kontrola nad zachowaniem ciągłości ochrony ubezpieczeniowej
  • Inwentaryzacja mieszkania po zakończonym najmie i rozliczenie kaucji.

Ponadto za dodatkową opłatą (uzgadnianą indywidualnie w zależności od zakresu prac) przygotujemy mieszkanie do wynajmu (zlecimy profesjonalne sprzątanie lub będziemy nadzorować remont).

 

Współpraca z nami to szereg korzyści:

  • Oszczędność czasu i spokój – to my załatwiamy wszystkie sprawy związane z obsługą najmu
  • Zwiększony przychód – wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie, aby zapewnić naszym klientom jak największy zysk
  • Bezpieczna umowa najmu
  • Staranna weryfikacja potencjalnych najemców minimalizująca ryzyko wystąpienia problemów z nieuczciwymi najemcami i związanych z tym strat
  • Systematyczne monitorowanie stanu nieruchomości
  • Zmniejszenie rotacji najemców – naszym celem są długoterminowe umowy najmu
  • Skrócenie okresów pustostanów (bez najemców) – szukamy najemców szybko i sprawnie, gwarantujemy ciągłość i pewność wynajmu

Sukcesem naszej firmy są wartości, którym pozostajemy wierni od samego początku działalności: odpowiedzialność, uczciwość i zaangażowanie. Gwarantujemy naszym klientom bezpieczeństwo wynajmu. Starannie dobieramy najemców i zapewniamy ciągłość finansową. Nie musisz już martwić się o to, co się dzieje w twoim mieszkaniu – teraz my będziemy regularnie kontrolować stan mieszkania i jego wyposażenia.

 

Zachęcamy do kontaktu i nawiązania współpracy z nami. 

Jeżeli macie Państwo problem z wynajęciem mieszkania lub nie chcecie poświęcać czasu na poszukiwanie najemców i zajmowanie się sprawami najmu – powierzcie to specjalistom.

Zadzwoń:
tel. 61 853 32 31
tel. 601 798 976
tel. 510 000 834

Napisz:
e-mail: zarzadzanienajmem@ai.poznan.pl

 

 

[contact-form-7 404 "Not Found"]